Myself~

My photo
Gurun, Kedah, Malaysia
Penang TARC student..Came from Sedaka,Kedah.19 years old..Chinese..Buddhist..Male..Single..Easygoing..

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 13, 2011

谢谢你

谢谢你
谢谢你在我生命里出现
谢谢你一直陪在我身边
谢谢你让我诉苦
谢谢你让我和你分享
谢谢你让我不孤单
谢谢你为我疗伤
谢谢你对我的爱
谢谢你
谢谢你
谢谢你
谢谢你
谢谢你

2 comments: